22.11.07

Про європейськість і совковість

Перепрошуємо СП "НОТ" за те, що його неправильно назвали. НА пов"язках паркувальників назва не надто чітко прописана.

Про зауваженняГТ
Звинувачення у сторону журналістів залишимо на совісті "захисника" СП НОТ "НТОН". Це його право і думка судити журанлістів. Розберемося тепер по пунктах.

По-перше, ніхто так «просто не продавав вулиці приватному підприємству «НТОН». Насправді СП «НОТ» (правильно відтворювати власні назви – одна з головних заповідей журналістики) разом з іншими на рівних змагалася за право стати оператором парковочних місць, беручи участь у відповідних конкурсах, організованих міською владою. Якщо говорити відвертою мовою сухих фактів, то лише 12 червня внаслідок проведення такого конкурсу у Львові з’явилося вісім операторів паркування в зонах, розташованих насамперед у центрі міста. І це був не єдиний конкурс. Дивно, що автор «Трьох проблем…» не виявив своєї обізнаності у цих справах. А закид стосовно багатопрофільності компанії – це не аргумент проти, а радше свідчення творчої активності та підприємницького таланту.

Автори не закидали багатопрофільності, а згадали про неї так для слова, щоб зрозуміло було про кого йдеться. Щодо конкурсів, то якщо за 9000 грн. продається три вулиці, і про цей конкурс чомусь мало хто знає, то його "відкритість" викликає великі сумніви. Більше цікавить якість послуг, які надає СП НОТ. Так от спеціально для панства з СП НОТ згідно п 2.2.1 Типового договору про надання права на організацію паркування автотранспортних засобів
на території м. Львова
виконавець, у даному випадку СП НОТ зобов"язується: "Облаштувати зону паркування зі спеціально обладнаними місцями паркування та утримувати її в належному стані" У панів з СП НОТ досить перекручене розуміння "облаштування", бо на парковочних місцях по вул.Томашівського, Чайківського, Дудаєва та інших, що перебувають у обслуговуванні СП НОТ, на місцях де пропонують платно паркувати автівки лежать купи льоду. Повну кількість вулиць, які обслуговує СП НОТ можна подивитися тут. До речі, 16 листопада, коли випав сніг, а працівники пробували "зібрати данину" з водіїв, що паркувалися на місцях, де снігу було майже по коліна, то більшість з них посилали такого "оператора" дуже далеко.

По-друге, найкращою відповіддю на закиди стосовно «відкатів» та сумнівної системи поповнення міського бюджету може бути публікація конкретних цифр, які свідчать про цілком реальні прибутки Львова від господарської діяльності спільного підприємства «НОТ» на ниві паркування автомобілів. З червня 2007-го року по теперешній час підприємством «НОТ» було сплачено до бюджету міста більш як 270 тис.грн.

Про відкати і тендери ми не будемо говорити, оскільки тендери проводяться дуже "прозоро". Нехай СП НОТ приносить місту прибутки, а про сервіс написано вище.

По-третє, про рівень відповідальності цієї фірми перед львів’янами та гостями нашого міста можуть свідчити такі факти. Компанія не цурається вкладати власні зусилля у прибирання «підконтрольних» парковочних місць, подекуди навіть нагадуючи комунальним службам про їх прямий обов’язок давати раду «несподіваному снігу». Водночас не боїться СП «НОТ» за власний кошт профінансувати розмітку парковок, що би істотно впорядкувало розміщення авто в центрі міста, дозволило б зекономити трохи дорогоцінного простору, якого так бракує не лише водіям, а й пішоходам. Щоправда розмітка (справа – не дешева) вимагає сухих погодних умов та принаймні найменших гарантій з боку влади, що завтра, за місяць, чи за рік компанію не позбавлять права добросовісно працювати в обраному напрямку облагородження центральної частини Львова.

Наскільки правдива ця інформація може перевірити будь-хто відвідавши згадані вище вулиці, якими "опікується" СП НОТ. Там немає ні розміток, ні прибирання вулиць є тільки стандартна фраза: "Працює паркування"

А тепер про "совковість" та "європейськість"

По-четверте (це – вже останній пункт:)), якщо автор «Трьох проблем…» висловлює таке щире здивування з того приводу, що «за словами самих паркувальників, керівництво їм дало вказівку не особливо сперечатися з тими, хто не платить, а йти і шукати іншого «клієнта». Мабуть, журналіст не має уявлення про поняття банальної європейської культури: західний світ у подібних випадках не вдавався б до лайки, погроз чи бійок – на злісного неплатника завжди знайдеться структура, яка його належним чином покарає.

Ні у авторів викликає щире здивування, що правила паркування діють тільки для простих громадян і не діють для працівників певних структур.

У випадку ж зі Львовом та цілою Україною ці методи ще не діють. Паркувальники мають право лише подати номери порушника до ДАЇ, а перевищувати свої повноваження їм заборонено і саме це називається цивілізованим підходом до своїх співгромадян.

Цивілізованим підходом називається те, коли оператор паркування виконує умови договору і принаймні прибирає місця для паркування. До речі, і розмітку, згідно згаданому договору, він зобов"язаний наносити. Тобто те, що пан чи пані з СП НОТ представляє, як свою добру волю є обов"язком підприємства.

Якщо ті, своєю чергою, не йдуть назустріч, ігнорують потребу платити за «орендовану на годину» львівську землю, то це проблема їх власної культури. Головне, що саме СП «НОТ», попри недосконалу законодавчу базу та «непробивну совковість» людей, вже почало зі себе та своїх працівників робити спроби змінити свідомість цілої громади, яка поки що лестить собі, відгукуючись на звання європейців".

Ну і останнє зауваження. СП НОТ мало б починати боротися із "совковістю" починаючи з себе і забезпечувати нормальний європейський рівень послуг, а не сваритися на несвідомість львів"ян та гостей міста, ведучи паркувальний бізнес "по совковому".

Сайт www.bydlovoz.lviv.ua, користуючись нагодою просить вибачення за публікацію неправильної назви СП НОТ і обіцяє у майбутньому уважніше ставитись до вивчення назв. Так само просимо вибачення у ресурсу "Вголос" за завдані клопоти через публікацію нашого матеріалу.

www.bydlovoz.lviv.ua

Немає коментарів: